Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeskoro na forum ścigacz.pl mozna usłyszeć same negatywne opinie jakis hejterów o wiekszych jednostkach w 2t, to pozniej mamy zagłębie zajechanych 600tek a nie jakies ciekawe motocykle... a ze czesci nie ma, a ze ciagle sie pierd..., a ze to słabe, posiadam RGV 250 i powiem tak, cześci mozna wyrwać 30% taniej od nieautoryzowanych sprzedawców części Suzuki, motocykl nie jest awaryjny jesli tylko jest odpowiednio serwisowany. Wszystko. A to że mały zwinny 2t objedzie litrowe krowy na torze to temat na inne rozważania. Dodatkowo 74KM z 250 cc, i mała masa o nizkim środku ciężkości to cos o wiele lepszego jak ciezki 4T :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza